Mitt i sommaren och att gå ut på is känns rätt långt borta. Men om bara drygt tre månader är det dags för natt-turneringen! Ett fåtal platser finns kvar och av de lag som är anmälda hittills så kan man konstatera att de svenska lagen är väldigt utspridda medan de norska är väldigt koncentrade i närheten av huvudstaden.
Rekordstort intresse för KOSA-natta!
Lika många lag anmälda i båda klasser och cupen är så gott som fylld! Vi jobbar ständigt på att utöka så vi kan ta emot ytterligare fler lag, så det går fortfarande att anmäla sig som reservlag så kontaktar vi er om vi har hittat en bra lösning. Vi ser fram emot en spännande cup där vi kommer att spela dygnet runt!
Lika många lag anmälda i båda klasser och cupen är så gott som fylld! Vi jobbar ständigt på att ...